Running for a good Cause

Dear friends,

As you probably know, one of my hobbies is also running. About I year ago a wrote a piece about running in Istanbul. You can read it here. At this year's Istanbul's Marathon, I will not only run for me but for scholarship programme *Geleceğe Koşanlar*. This programme is dedicated to children under protection.

Please support me.

You can get more information about the programme here: Hayat Sende Derneği.

************

Sevgili Arkadaşım

Hayat Sende Derneği için iyilik peşinde koşuyorum!

Sadece şikayet etmiyorum değiştirmeye çalışıyorum, adımlarımla çevremdekileri harekete geçirmeye çalışıyorum, farkındalık yaratıyorum

İstanbul-2017-Hayat Sende Derneği-Geleceğe Koşanlar Burs Programı projesini destekleyeceğim. 12 Kasım 2017 günü İyilik Peşinde Koşacağım, adımlarıma anlam katacağım. Koşumu desteklersen beni çok mutlu edersin.

Korumada olan ve üniversitede okuyan bir üniversite öğrencisinin burs, kamp, mentorluk programından yararlanması :3.500 TL​

Bağış yapmak çok kolay. Aşağıdaki bağlantıya giderek bu kampanya için hazırladığım sayfamda hem şu anda kaç kişiden bağış topladığımı görebilirsin hem de istersen bağış yapabilirsin.

Beni desteklemek için sen de bağış yap
https://bagis.adimadim.org?ccid=CC19966

Kampanyamın son durumunu merak ediyorsan
https://ipk.adimadim.org/kampanya/CC19966

Sevgiler

Spela

Labels: , , , , ,